• Word vrijwilliger!

Stichting Jong Actief geeft jong talent de mogelijkheid, tijd en ruimte krijgen om zich zelfredzaam te maken in de maatschappij. Sluit je nu als vrijwilliger aan bij een leuk team dat samen projecten opzet!

Word jij diegene die samen met ons een muziekevenement, modeshow, jamsessie of sportevenement opstart? Of ben jij liever iemand die creatief is en voor ons de posters ontwerpt, aan computers sleutelt of promotievideo’s maakt, om zo zijn portfolio uit te breiden?

Heel misschien ben jij wel diegene die nog niet goed weet waar hij bij wil aansluiten en kom je dit graag uitzoeken bij ons.

In al deze gevallen heb ik goed nieuws voor je! Jong Actief is opzoek naar vrijwilligers die ons komen ondersteunen. Denk dan aan een leuke dame of heer die onze receptie komt versterken tot iemand die met hulp van onze coaches een project op wil zetten. Bij dit alles krijg je een traject op maat waarbij je samen met een coach je talenten gaat ontwikkelen. Hierin zal leren met vallen en opstaan centraal staan.

Laat je niet weerhouden om te solliciteren en kies zelf alvast het profiel dat bij je past. Stuur een Facebookbericht of mail naar info@stichtingjongactief.nl voor een oriënterend gesprek met een coach. Kijk voor een overzicht van diverse functies bij vacatures.

Laat een reactie achter op "Word vrijwilliger!"

You must be logged in to post a comment.