• Taxandria Moves

Op zondag 24 juli vond de tweede editie van Taxandria Moves op het Taxandriaplein plaats. Taxandria Moves is een wijkevenement met onder andere een rommelmarkt, voetbaltoernooi, springkussens en diverse kinderattracties en activiteiten.

Taxandria Moves werd dit jaar georganiseerd door Stichting Jong Actief in samenwerking met Cafetaria de Taxander, ‘S-port van gemeente ’s-Hertogenbosch en De Stijl. Jong Actief zette zich met dit wijkevenement in voor de bewoners van de wijk Muntel/Vliert, een bruisende wijk in het hart van ’s-Hertogenbosch. De dag werd mede mogelijk gemaakt door gemeente ’s-Hertogenbosch en Sociaal Fonds Den Boch.

Met een voetbaltoernooi werden organisaties en bedrijven uit de omgeving van het Taxandriaplein en jongeren uit de wijk met elkaar verbonden. Dit jaar vond er ook weer een rommelmarkt plaats. Ook waren er diverse kinderactiviteiten op het plein te vinden. Er waren meerdere kinderattracties en ‘S-port plaatste diverse springkussens en een pannakooi. Ook hebben DJ’s van Jong Actief muzikale invulling aan de dag geven.

Laat een reactie achter op "Taxandria Moves"

You must be logged in to post a comment.