• Roots Reggae Party

Het is het zo ver! De eerste editie van de Roots Reggae Party brengt jouw op zaterdag 4 november in hogere sferen. Verwacht een underground roots reggae feestje in een intieme setting met live muziek door de Stontji Crew en Strawl & The Faya Team, ondersteund door de tunes van DJ Jahfaya Anthonysound en DJ Min.

De band Stontjie Reggae Crew is een achtkoppig gezelschap afkomstig uit alle Etnische geledingen van Suriname en Nederland. Stontjie is dan ook niet zomaar een reggae groep, maar experimenteert op interessante wijze met de verschillende identiteiten van de afzonderlijke groepsleden. Omdat juist ieder van de groepsleden een unieke eigen muzikaal-culturele achtergrond heeft is getracht te komen tot een “fusion-achtige cross-over”. De verbindende factor én basis blijft echter de reggaemuziek.

Strawl is een energieke en charismatische reggae zanger en songwriter uit ‘s-Hertogenbosch. In het verleden was hij al de openingsact voor toppers als Black Uhuru, Maxi Priest en Lucky Dube en werkte hij samen met artiesten als Junior Kelly, Kabaka Pyramid en Norrisman. Deze avond vul hij onze zaal met zijn hypnotische stem, samen met the Faya Team.

Styles: Roots reggae, Reggae en Dub
    Acts: Stontji Crew, Strawl & The Faya Team
    DJ’s: Jafaya Anthonysound, DJ Min
    Online tickets: Gratis – Deur entree: € 5,-

LET OP: Zorg dat je een gratis ticket bestelt via de link hieronder. De entree is € 5,- euro aan de deur. Zonder ticket is toegang voor dit evenement niet mogelijk.
    Bestel direct je tickets via Eventbrite

Comments are closed.