• Opening muziekruimte!

In juli 2016 zijn wij begonnen met het bouwen van de muziekruimte bij Jong Actief. We zijn trots dat wij nu eindelijk een muziekruimte hebben, waar jongeren samen muziek kunnen maken. Er waren verschillende materialen nodig om de ruimte in te richten, zoals isolatiemateriaal, schroeven, pluggen, tapijt en recycle hout dit hebben de jongeren zelf verzameld. Nadat zij de spullen hebben verzameld hebben de jongeren zelf de ruimte ingericht. Mede dankzij de gemeente van ’s-Hertogenbosch hebben wij instrumenten zoals een drumstel, gitaren en versterkers kunnen aanschaffen.

Wij zijn erg trots op de muziekruimte en we willen deze trots graag met jullie delen. Om deze reden is er donderdag 1 juni een officiële opening gepland vanaf 19.00 tot 22.00 uur.

Met optredens van Sterre Ledema, Daniël Lemmers, Grow Along en The cult of Aggemar belooft het een gezellige avond te worden. De entree is gratis.

Comments are closed.