• Certificering 2017

Na een jaar vol successen willen wij je graag uitnodigen om aanwezig te kunnen zijn bij de certificering van je collega’s. Er waren verschillende successen de afgelopen tijd op te merken.

‘De Manifestatie’ heeft plaatsgevonden waar ruim 300 jongeren van zich hebben laten horen op wat misschien wel het grootste feest was van Jong Actief. Dit aangevuld door een goed woordje van Sjoerd (co-oprichter/bestuurslid) en Thijs(co-oprichter/bestuurslid) over het blijven bestaan van Jong Actief bij de gemeenteraad, hebben er voor gezorgd dat de gemeente niet meer om Jong Actief heen kan!

Dit moet natuurlijk weer gevierd en beloond worden met een certificering!

In deze certificering zullen we natuurlijk even terug blikken op de successen die we tijdens de certificering nogmaals zullen belichten: Zoals de ‘Rommelmarkt Het Zand’, de inrichting van de muziek ruimte en de beneden ruimte. Ook vanuit het Oranje fonds (NL doet) en het evenement ‘Taxandria Moves’ hebben we successen geboekt. En natuurlijk het event ‘Rauwe school’ van Remi mag niet ontbreken en is een daverend succes geworden. Al met al is Jong Actief TROTS op haar groep gemotiveerde medewerkers en wil daarom erkennen en certificeren.

Daarom ben je van harte welkom om samen met ons op 16 mei van 15.00 tot 18.00 uur, bij Jong Actief dit heugelijke feit te komen vieren onder het genot van een hapje en een drankje.

Laat ons even weten of je erbij kunt zijn!!

Het programma van de dag ziet er als volgt uit: (eventuele wijzigingen voorbehouden)

15.00 Ontvangst met koffie en thee
    15.30 Opening door Wouter Brus
    15.45 Introductie Europass
    16.00 Certificering van meer dan 20 vrijwilligers
    16.30 Pauze
    16.45 Certificering van vrijwilligers (vervolg)
    17.00 Afsluiting door: de Bruwelijke (Remi van Hoof)
    17.15 Borrel
    18.00 Einde certificering Jong Actief

Alle vrijwilligers zijn blij met uw komst, daarom zien we u graag 16 mei bij Jong Actief.

Comments are closed.